(+420) 603 244 352
info@landgraf.cz

WEBINÁŘ: Dokazování v daňovém řízení

Webinář: Dokazování v daňovém řízení

Jak unést důkazní břemeno?
Jak donutit FÚ nést své důkazní břemeno?

! Jedná o on-line semináře (webináře). Připojíte se odkudkoli z kteréhokoli počítače, tabletu či mobilu !
Všichni věříme, že se současná „zvláštní“ situace vrátí v dohledné do „normálu“. Stejně tak se ovšem do „normálu“ vrátí i aktivita finančních úřadů. Proto snad není od věci využít této doby i k načerpání či posílení potřebných znalostí a dovedností. Stačí Vám k tomu jakýkoli počítač, tablet či mobil, ať jste kdekoli.
A nebo prostě jenom nepropadejme skepsi, že nic už nemá cenu. Zkusme i za této situace dělat to, co bychom dělali „normálně“, třeba v trochu jiné formě (v našem případě on-line). Pokud platí, že všechno špatné je k něčemu dobré, tak třeba je to příležitost skutečně začít využívat všechny vymoženosti současné techniky, tedy skutečně realizovat na úrovni doby on-line semináře (které mohou být dokonce v řadě ohledů lepší, než ty „klasické“, jak se Vám budu snažit ukázat). Já jsem takto připraven, a doufám že i Vy to se mnou zkusíte. To dáme!
Dovoluji si tedy pozvat daňové poradce a jejich spolupracovníky, ale i širokou odbornou a podnikatelskou veřejnost na speciální webinář, který si klade za cíl posílit a prohloubit naše znalosti a dovednosti v oblasti dokazování v užším slova smyslu.
Snad každý, kdo se se zúčastnil komunikace s finančním úřadem v rámci daňové kontroly, postupu k odstranění pochybností či obdobných postupů nám dá zřejmě zapravdu, že je často skutečně téměř nemožné přesvědčit správce daně o tom, že se klíčové skutky v minulosti odehrály právě tak, jak je uvedeno v účetnictví (na dokladech). A přitom právě když toto prokázat nedokážeme, správce daně nám jednoduše neuzná náklady či odpočet DPH, což může mít samozřejmě fatální následky.
Pojďme se tedy společně zamyslet nad postupy a dovednostmi, které nás (a naše klienty) posílí při tomto „střetu“ s finančním úřadem z cílem unést naše důkazní břemeno a současně donutit správce daně, aby unesl své důkazní břemeno (neboť není pravda, že pouze daňový subjekt má důkazní břemeno)

Termíny a objednávka

Obsah webináře:

Základní právní úprava týkající se dokazování
Judikatura týkající se dokazování
Důkazní břemeno finančního úřadu
Důkazní břemeno daňového subjektu
Požadovaná míra důkazu (nikoli „najisto“ ! )
Význam účetnictví při dokazování
Zákaz „negativního“ důkazu
„Esenciální“ náklady
Typický (obvyklý v. správný) průběh dokazování
Konkrétní použitelné důkazní prostředky
Důkaz svědeckou výpovědí
Dokazování při „podvodných“ řetězcích
Prokazování „znalostního“ testu
Doktrína „jediného rozumného vysvětlení“

Základní údaje k webináři

Z domova nebo kanceláře, z města či vesnice, stačí jakýkoli počítač (či tablet nebo mobil) s internetovým připojením!

Termíny:

Webinář bude proveden jako série sestávající ze třech částí (každá o délce 90 minut), přičemž vždy bude dán prostor pro dotazy účastníků.
V současné době si můžete vybrat jednu z těchto sérií (všechny mají totožný obsah):

Série J (čas vždy 9:30 – 11:00):
st 26., čt 27. a pá 28. srpna  2020

Série K (čas vždy 13:00 – 14:30):
st 2., čt 3. a pá 4. září 2020

Pokud se Vám přímá účast v těchto termínech nehodí, je možno si objednat videonahrávku celé jedné série, kterou si pak můžete v klidu kdykoli prohlédnout (do zprávy v objednávkovém formuláři prosím uveďte „nahrávka“).

Cena:

Jedna osoba na jedné sérii: 950 Kč ( DPH).

Součástí ceny je kompletní videozáznam, který obdrží každý účastník po skončení webináře.

Úhradu prosím proveďte podle daňového dokladu, který Vám bude zaslán na základě Vaší přihlášky.

Přihlášeným účastníkům bude zaslána e-mailem pozvánka (ve formě internetového odkazu) do webináře; součástí bude i výzva k instalaci potřebného software, ale tato instalace není podmínkou (webináře se lze zúčastnit čistě na cloudové bázi – doporučuji v tomto případě Google Chrome). Současně s touto pozvánkou účastníci obdrží návod pro snadnou orientaci při přihlášení a i následném ovládání aplikace. 
Pro účast na webináři postačí jakýkoli počítač, notebook, tablet či smartphone, včetně zařízení Apple (iMac, MacBook, iPhone), vybavený reproduktorem a s internetovým připojením.
Pro možnost aktivně se zúčastnit diskuse (což není samozřejmě podmínkou) je navíc potřeba mikrofon (ideálně náhlavní sluchátka s mikrofonem) a (kdo bude chtít) i webkamera.

Přednášející:

Webinář provede Ing. Roman Landgráf, nezávislý daňový poradce s více jak 25-ti letou praxí při zastupování podnikatelů při daňových kontrolách; věnuje se též významně lektorské a publikační činnosti.

Přihláška/objednávka:

Přihlášku prosím proveďte zde.
Přihlášky zpracováváme dle pořadí přijetí do vyčerpání kapacity. Tak pokud máte zájem, neváhejte. 
Děkujeme a těšíme se na setkání !

Motto: „Jen svých práv znalý (a dbalý) daňový subjekt není loutkou v rukách berních úředníků!

Objednávka webináře

Pro objednání prosím použijte tento formulář. Pokud objednatelem je podnikatel (firma), uveďte prosím IČO (ostatní údaje pro fakturaci, včetně DIČ, si podle toho dohledáme). Děkujeme!