(+420) 603 244 352
info@landgraf.cz

WEBINÁŘ: Dokazování v daňovém řízení

Webinář: Dokazování v daňovém řízení

Jak unést důkazní břemeno?
Jak donutit FÚ nést své důkazní břemeno?

! Jedná o on-line semináře (webináře). Připojíte se odkudkoli z kteréhokoli počítače, tabletu či mobilu !
Všichni věříme, že se současná „zvláštní“ situace vrátí v dohledné do „normálu“. Stejně tak se ovšem do „normálu“ vrátí i aktivita finančních úřadů. Proto snad není od věci využít této doby i k načerpání či posílení potřebných znalostí a dovedností. Stačí Vám k tomu jakýkoli počítač, tablet či mobil, ať jste kdekoli.
A nebo prostě jenom nepropadejme skepsi, že nic už nemá cenu. Zkusme i za této situace dělat to, co bychom dělali „normálně“, třeba v trochu jiné formě (v našem případě on-line). Pokud platí, že všechno špatné je k něčemu dobré, tak třeba je to příležitost skutečně začít využívat všechny vymoženosti současné techniky, tedy skutečně realizovat na úrovni doby on-line semináře (které mohou být dokonce v řadě ohledů lepší, než ty „klasické“, jak se Vám budu snažit ukázat). Já jsem takto připraven, a doufám že i Vy to se mnou zkusíte. To dáme!
Dovoluji si tedy pozvat daňové poradce a jejich spolupracovníky, ale i širokou odbornou a podnikatelskou veřejnost na speciální webinář, který si klade za cíl posílit a prohloubit naše znalosti a dovednosti v oblasti dokazování v užším slova smyslu.
Snad každý, kdo se se zúčastnil komunikace s finančním úřadem v rámci daňové kontroly, postupu k odstranění pochybností či obdobných postupů nám dá zřejmě zapravdu, že je často skutečně téměř nemožné přesvědčit správce daně o tom, že se klíčové skutky v minulosti odehrály právě tak, jak je uvedeno v účetnictví (na dokladech). A přitom právě když toto prokázat nedokážeme, správce daně nám jednoduše neuzná náklady či odpočet DPH, což může mít samozřejmě fatální následky.
Pojďme se tedy společně zamyslet nad postupy a dovednostmi, které nás (a naše klienty) posílí při tomto „střetu“ s finančním úřadem z cílem unést naše důkazní břemeno a současně donutit správce daně, aby unesl své důkazní břemeno (neboť není pravda, že pouze daňový subjekt má důkazní břemeno)

Termíny a objednávka

Obsah webináře:

Základní právní úprava týkající se dokazování
Judikatura týkající se dokazování
Důkazní břemeno finančního úřadu
Důkazní břemeno daňového subjektu
Požadovaná míra důkazu (nikoli „najisto“ ! )
Význam účetnictví při dokazování
Typický (obvyklý v. správný) průběh dokazování
Konkrétní použitelné důkazní prostředky
Důkaz svědeckou výpovědí
Dokazování při „podvodných“ řetězcích
Prokazování „znalostního“ testu
Doktrína „jediného rozumného vysvětlení“

Základní údaje k webináři

Z domova nebo kanceláře, z města či vesnice, stačí jakýkoli počítač (či tablet nebo mobil) s internetovým připojením!

Termíny:

Webinář bude proveden jako série sestávající ze třech částí (každá o délce 90 minut), přičemž vždy bude dán prostor pro dotazy účastníků.
V současné době si můžete vybrat jednu z těchto sérií:

Série D (čas vždy 13:30 – 15:00):
6., 7. a 8. dubna
Série E (čas vždy 09:00 – 10:30):
14., 16. a 17. dubna
Série F (čas vždy 13:30 – 15:00):
15., 16. a 17. dubna

Pokud se Vám přímá účast v těchto termínech nehodí, je možno si objednat jen nahrávku (do zprávy v objednávkovém formuláři prosím uveďte „nahrávka“).

Poznámka: Všechny série mají totožný obsah.

Cena:

Jedna osoba na jedné sérii: 950 Kč ( DPH).

Součástí ceny je kompletní videozáznam, který obdrží každý účastník po skončení webináře.

Úhradu prosím proveďte podle daňového dokladu, který Vám bude zaslán na základě Vaší přihlášky.

Přihlášeným účastníkům bude zaslána e-mailem pozvánka (ve formě internetového odkazu) do webináře; součástí bude i výzva k instalaci potřebného software, ale tato instalace není podmínkou (webináře se lze zúčastnit čistě na cloudové bázi). Současně s touto pozvánkou účastníci obdrží návod pro snadnou orientaci při přihlášení a i následném ovládání aplikace. 
Pro účast na webináři postačí jakýkoli počítač, notebook, tablet či smartphone, včetně zařízení Apple (iMac, MacBook, iPhone), vybavený reproduktorem a s internetovým připojením.
Pro možnost aktivně se zúčastnit diskuse (což není samozřejmě podmínkou) je navíc potřeba mikrofon (ideálně sluchátka s mikrofonem) a (kdo bude chtít) i webkamera.

Přednášející:

Webinář provede Ing. Roman Landgráf, nezávislý daňový poradce s více jak 25-ti letou praxí při zastupování podnikatelů při daňových kontrolách; věnuje se též významně lektorské a publikační činnosti.

Přihláška/objednávka:

Přihlášku prosím proveďte zde.
Přihlášky zpracováváme dle pořadí přijetí do vyčerpání kapacity. Tak pokud máte zájem, neváhejte. 
Děkujeme a těšíme se na setkání !

Motto: „Jen svých práv znalý (a dbalý) daňový subjekt není loutkou v rukách berních úředníků!

Objednávka webináře

Pro objednání prosím použijte tento formulář. Pokud objednatelem je podnikatel (firma), uveďte prosím IČO (ostatní údaje pro fakturaci, včetně DIČ, si podle toho dohledáme). Děkujeme!